Osoyoos en video

8 mei 2019 - Regional District of Okanagan-Similkameen, Canada

Het is nu woensdag 8 mei tien over half 9. We hebben WiFi op de camping, maar niet in onze camper. Dus ik zit nu op een picknicktafel aan het meer en voel mij net zo’n Chinees bij ons is het restaurant :-)

Het is heerlijk weer, het wordt vandaag weer 25 graden en ik hoorde net dat het zelfs in Banff en Jasper waar we in het weekend naar toe gaan erg warm is. We boffen vreselijk!

Ik heb zojuist een video geüpload. Helaas is de video van de camper te groot, dus dat lukt niet. Misschien maak ik deze week nog wel even een kleine video daarvan.

Ondanks dat we nog maar kort onderweg zijn, zijn we echt al totaal verschillende landschappen tegen gekomen. Bomen, meren, riviertjes, watervalletjes, maar ook droogte, rotsen, soort heide, van die dorpjes waar je denkt: waar leven die mensen in vredesnaam van? Geen werk in de buurt. Fruitgebied en nu zijn we in het wijngebied van Canada.

Vanmiddag gaan we denk ik wijn proeven en vanochtend een wandeling maken. Andere reizigers die dezelfde route doen als wij hebben al beren en elanden gezien. Wij alleen gisteren een klein eekhoorntje :-). Waar we nu zijn is geen berengebied. Nu moeten we alleen uitkijken voor ratelslangen.

Vanavond gaan we denk ik van de campground af naar een stadje in de buurt en uit eten. Dan gaan we tenminste iets later naar bed, nog beetje last van jet lag. Morgen lange rit voor de boeg naar Revelstoke.

Het is hier echt super!!! We genieten enorm, vooral ik, Freddy moet nog een beetje aan het campingleven wennen!

1. Piet Dekkers:
    8 mei 2019
    Fijn dat jullie zo genieten. Freddy went er nog wel aan. Hij is natuurlijk nooit in het leger geweest :-) . Groetjes van ons.
  2. Drea:
    8 mei 2019
    Geniet er maar van het zo snel voorbij.
  3. Diny Slomp-van der Veen:
    8 mei 2019
    Heb zojuist jullie video bekeken, wat een mooie omgeving met die bergen op de achtergrond, kan nu beter een voorstelling maken van het gebied. Geniet ervan en ben benieuwd naar jullie volgende video.