Lange rit naar Revelstoke

10 mei 2019 - Revelstoke, Canada

Vandaag hebben we een lange rit gehad van Osoyoos naar Revelstoke, zo’n 350 kilometer. De langste tocht deze reis. Het is erg mooi weer en dat maakt het reizen prettiger. We komen wederom door diverse landschappen, van wijnbouw, naar agrarische omgeving (veel veeteelt) en uiteindelijk in Revelstokepark, het hart van de Canadian Pacific Railway en het begin van de Ricky Mountains. Hoewel ik tijdens de reis goed heb opgelet hebben we weer geen wild gezien, terwijl veel van onze mede ANWB-reizigers ze wel hebben gezien. We doen toch iets niet goed denk ik.

Vanavond in de camper gegeten en op tijd naar bed. Morgen een lange tocht via Lake Louise naar Banff, waar we twee dagen blijven!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Son:
    10 mei 2019
    Hello voor je het weet staat er een grote beer voor je neus!!
    Maar misschien leuk te weten jullie kunnen naar de "Revelstoke Railway Museum"
    Ziet er mooi uit op de website.

Veel plezier
  2. Andrea:
    10 mei 2019
    Klinkt goed! En ik ben blij dat jullie geen beren op de weg zien ;-)
  3. Piet Dekkers:
    10 mei 2019
    Flinke afstand zo te zien. Veel bossen dus misschien toch beren op de weg :-)
    Blijf genieten. Wij genieten mee.
  4. Drea:
    10 mei 2019
    Hoop dat het wel zo is als je verwachten veel plezier nog verder samen.
  5. Albertje Nienhuis-Naber:
    10 mei 2019
    Zorg aub dat je vroeg bent in Lake Louise. Anders zie je vooral honderden Chinezen...maar dat zojn jullie gewend!