Victoria, tegenvaller

22 mei 2019 - View Royal, Canada

Gisteren en vandaag zijn we in Victoria, de hoofdstad van Britisch Columbia. Ik had van anderen gehoord dat het een hele mooie stad was en ik had de indruk gekregen dat het een mini-Londen zou zijn. Nou kan het natuurlijk aan onze verwachtingen liggen, maar wij vinden het erg tegenvallen. Beetje rare stad, veel bouw van de laatste 30 jaar, met af en toe een ouder gebouw er tussen. Erg druk met verkeer kris/kras door elkaar en ook geen leuk winkelgebied of iets of terrasjes aan de haven. Er is wel een haven, maar daar wordt veel verbouwd en zijn ook de grote schepen en niet echt terrasjes. Gisteravond hebben wij ons er van overtuigd dat het aan ons ligt en dat we niet goed gekeken hebben. Dus zo meteen gaan we weer naar Victoria en gaan met een hop in hop of bus mee, dan komen we toch langs de meest interessante dingen zou je zeggen :-) Dus wellicht veranderen wij onze mening nog en lag het aan onze stemming van gisteren. Tot nu toe zou ik zeggen, rustig overslaan als je naar West Canada gaat. Dan zou ik langer in Banff en Whistler blijven bijvoorbeeld. Of een dag langer in Vancouver zelf

1. Albertje Nienhuis-Naber:
    22 mei 2019
    Hoi vakantiegangers,
    Hebben we het destijds toch goed gedaan door Victoria van het programma te halen en dagen elders te besteden.
    Heel goede terugreis en...lekker eten kun je vast wel in Victoria.