Vancouver

5 mei 2019 - Richmond, Canada

Na een lange vlucht van bijna 10 uur aangekomen in Vancouver. Hoewel het voor ons biologisch gezien nu midden in de nacht is, valt het mee hoe wakker we nog zijn.

Met de shuttlebus naar ons hotel voor 1 nacht. Even klein hapje gegeten in een restaurant naast het hotel. Heel opvallend en verrassend: het interieur (lampen, behang, maar ook serviesgoed) is hetzelfde als bij onszelf in Nederland. Had niet verwacht dat de horecastijl dezelfde mode zou volgen. De receptioniste in het hotel had dezelfde blouse die ik vorige week in Nederland gekocht heb van een Nederlands merk. Vreemd :-)

Daarna gaan slapen, nu na 5 uur wakker. Hoop dat ik nog wat kan slapen. Morgen camper ophalen. We hebben nog 3 ANWB stellen gespot, wellicht zien we die nog :-)

1. Piet Dekkers:
    Hoi Miriam en Freddy,
    Het grote genieten kan beginnen!
    Groetjes,
  2. Albertje Nienhuis-Naber:
    5 mei 2019
    Succes met de start, de eerste boodschappenlading en het inpakken. Als wij dat gehad hebben begint voor ons altijd echt de vakantie. Wat is jullie eerste stop? Groet, Albertje N.N.
  3. Albertje Nienhuis-Naber:
    5 mei 2019
    En...het reisweer lijkt perfect de komende weken!
  4. Son:
    5 mei 2019
    Hi, fijn te horen dat alles goed gaat! En nu los laten en genieten!
    Ben benieuwd. Oh ja, Freddie je hoeft je telefoon niet helemaal los te laten (niet handig) maar 2 uur per dag vast houden mag van mij ha ha!! knuffel Son
  5. Miriam:
    Albertje: Onze eerste stop is Harrison Hot Springs