Voorbereidingen

14 februari 2019 - Giethoorn, Nederland

Het is nu 2,5 maand voordat we aan onze reis naar West-Canada beginnen. Er moet nog veel geregeld worden. Zoveel, dat ik echt lijstjes moet gaan bijhouden. De visa zijn nu geregeld, die zijn binnen. Creditcards moeten geregeld zijn, met voldoende limietruimte voor borg camper, medicijnpaspoort, bankpassen geschikt maken voor Canada, omvormer voor voltage kopen, sewerhose support voor de camper kopen, auto oplader met meerdere usb-poorten halen, uitzoeken hoe we het met het telefoongebruik in Canada gaan doen, benodigde wandelspullen halen, wat excursies tevoren regelen. Kortom nog genoeg te doen van te voren. Eerst dacht ik steeds: "O, dat duurt nog zo lang".  Maar nu komt het toch echt dichterbij. Als bij ons het seizoen weer begint, kom ik er niet meer aan toe. Dus nu toch maar eens aan gaan beginnen.

En hopen dat de temperatuur omhoog gaat. Het is er nu -24 graden! Erg koud. Dat moet de komende 10 weken wel rap wat omhoog gaan!